دسته بندی خبر

THETAN ARENA

بازی بلاکچین تیتان آرنا + آموزش کسب درآمد دلاری و معرفی توکت THGتیتان آرنا (Thetan Arena) یک بازی بل...
avatar
نویسنده
تاج کوین
post

THETAN ARENA

بازی بلاکچین تیتان آرنا + آموزش کسب درآمد دلاری و معرفی توکت THG

بازی بلاکچین تیتان آرنا + آموزش کسب درآمد دلاری و معرفی توکت THG

تیتان آرنا (Thetan Arena) یک بازی بلاکچینی به سبک میدان نبرد برخط چندنفره است که توسط استودیوی وولفان توسعه یافته است.

به گزارش ایمنا، بازی تیتان آرنا (Thetan Arena) یک بازی آنلاین میدان جنگ چند نفره (MOBA) است. این پلتفرم بازی از توکن‌های ان‌اف‌تی (NFT) استفاده می‌کند. بازیکنان با دریافت توکن ان‌اف‌تی مالک شخصیت‌ها و آیتم‌های درون بازی می‌شوند. به جز توکن ان‌اف‌تی دو توکن دیگر در این بازی وجود دارد. یکی از این توکن‌ها، کوین‌های تتان (THC) است و بازیکنان می‌توانند آنها را برای توکن‌های ان‌اف‌تی خرج کنند. کوین بعدی، توکن (THG) است و به عنوان یک توکن حاکمیتی عمل می‌کند.

در بازی تیتان آرنا، گیمرها می‌توانند با تشکیل یک تیم با گروهی از دوستان خود، با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازند. آنها همچنین می‌توانند با شرکت در فعالیت‌ها و رویدادهای درون بازی تیتان آرنا، توکن اختصاصی این بازی را به دست آورند و کسب درآمد کنند.

بازی بلاکچین تیتان آرنا + آموزش کسب درآمد دلاری و معرفی توکت THG

تیم سازنده تیتان آرنا

تیم تیتان آرنا اعضای برجسته و با تجربه در زمینه توسعه بازی و همچنین فناوری بلاک چین را گرد هم می‌آورد. تیم سازنده بازی در سال ۲۰۱۴ با نام وولفان (Wolffun) با تخصص در بازی‌های PvP آنلاین برای پلتفرم‌های موبایل تأسیس شد. در حال حاضر، بیش از ۵۰ کارمند تیتان آرنا از تیم مؤسس حمایت می‌کنند.

تیتان آرنا توسط کهنه‌کارهای با تجربه بازی‌ها و فناوری که مدت‌هاست در این صنعت بوده‌اند و همچنین پیچیدگی‌های بازی‌های مبتنی بر بلاک چین را درک می‌کنند، تأسیس شده است. مدیر عامل کاهن نیگین (Khanh Nguyen) هفت سال را به عنوان بخشی از وولف فان استادیو (Wolf Fun Studio) که در آن با سایر اعضای تیم مؤسس کار می‌کرد، در توسعه بازی گذراند. مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران، آقای تری فام و CBO، آقای جانی دانگ در میان اعضای اصلی تیم و مشاوران تیتان آرنا خواهند بود. رهبر آنها به عنوان متخصص در چشم‌انداز بلاک چین به راهنمایی توسعه دهندگان با پیشرفت‌های استراتژیک، پذیرش بازی‌های بلاک چین و گسترش جامعه گیمرهای بلاک چین به سطح کاملاً جدیدی کمک می‌کند.

کمپانی‌های بزرگی از بازی تیتان آرنا حمایت می‌کنند که از بین آنها می‌توان به اسپارک دیجیتال کپیتال (Spark Digital Capital) و آنیموکا برندز (Animoca Brands) و همچنین DFG و ویکسن ونتورس (Vixen Ventures) اشاره کرد. وقتی این نام‌های بزرگ پشت یک پروژه باشند، می‌توان آینده روشنی را برای آن متصور شد.

تیتان آرنا چیست؟

تیتان آرنا اولین بازی بر پایه بلاکچین با فرمت بازی چند نفره آنلاین (Multiplayer Online Battle Arena) است. این بازی چندنفره دارای یک مدل بتل رویال است که در آن بازیکنان با استفاده از مهارت‌ها و توانایی‌های خود با یکدیگر رقابت می‌کنند. تیتان آرنا رایگان بوده و برای جذب کاربران، پیشنهادات خاصی مثل: اسکین‌های رایگان (Free Skins)، جعبه‌های لوت (Loot Boxes)، قهرمان‌های قابل فروش (Saleable Champions) و… ارائه می‌دهد.

در هر بازی، هر بازیکن قهرمان یا کاراکتر خود را انتخاب می‌کند. این قهرمانان مهارت‌ها و توانایی‌های متفاوتی خواهند داشت که کاربران باید به صورت استراتژیک از آنها به نفع خود استفاده کنند. به مبتدیان جدید یک قهرمان پیش فرض برای بازی داده می‌شود و می‌توان از آنها برای به دست آوردن توکن های داخلی بازی استفاده کرد. وقتی در رده خاصی بازی کنید، قهرمانان دوم و سوم را نیز دریافت خواهید کرد. با استفاده از این سه قهرمان رایگان می‌توانید توکن های کافی برای باز کردن قهرمانان برتر جدید در فروشگاه (Thetan Marketplace) دریافت کنید.

در بازی تیتان آرنا سه قهرمان رایگان به شما داده می‌شود تا با آن بازی را شروع کنید. این شخصیت رِیدون (Raidon) نام دارد که وظیفه‌اش حفظ امنیت مردم است. او معتقد است که عدالت حرف اول را می‌زند و به همین دلیل، قهرمان مردمان زمین است. رِیدون یکی از اولین قهرمان‌هایی است که می‌توانید در بازی تیتان آرنا داشته باشید. او از یک تفنگ (Gun) به عنوان سلاح انتخابی خود استفاده می‌کند و در دسته‌بندی قهرمانان، در گروه قاتل‌ها (Assassins) قرار می‌گیرد.

گیم‌پلی بازی تیتان آرنا شامل بازی در گروه‌های ۴ نفره است و می‌توان بازی را با دوستان خود انجام داد یا به صورت تصادفی با بازیکنان دیگر در سراسر جهان مسابقه داشته باشید. برای برنده شدن باید سعی کنید دشمنان خود را در سریع‌ترین زمان ممکن نابود کنید و تا جایی که می‌توانید، امتیاز بگیرید. تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده بازی خواهد بود و بازیکنی که بیشترین امتیاز را برای تیم خود به دست آورده، به عنوان باارزش‌ترین بازیکن (MVP) آن بازی در نظر گرفته خواهد شد.

 

در بازی تیتان آرنا پنج حالت مختلف گیم‌پلی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند در آنها شرکت کنند:

  • بتل رویال (Battle Royale)، انفرادی یا تیمی: در مجموع ۱۲ بازیکن در کمتر از ۴ دقیقه با یکدیگر رقابت دارند و در تلاشند تا به عنوان آخرین نفر زنده بمانند، گیم‌پلی حالت بتل رویال در بازی تیتان آرنا نیز شامل یک منطقه محصورشده است که با گذشت زمان کوچک‌تر و کوچک‌تر می‌شود.
  • سوپراستار (Superstar): ۸ بازیکن برای جمع‌آوری امتیاز مسابقه (حداکثر ۵۰ امتیاز از سوپراستار مادر که ستاره‌های امتیاز را تولید می‌کند) در کمتر از ۴ دقیقه با یکدیگر رقابت می‌کنند.
  • بازی مرگ (Deathmatch): همان‌طور که از نام آن پیدا است، این حالت شامل حذف تیم مقابل در کمتر از ۳ دقیقه با هدف جمع‌آوری امتیاز حذف و تبدیل شدن به تیم برنده است. در این حالت، تیم‌های ۴ نفره به مصاف یکدیگر می‌روند.
  • محاصره برج (Tower Sige): در این حالت، به هر تیم ۴ نفره یک برج برای دفاع داده می‌شود و هدف، پایین آوردن برج حریف در حین دفاع از برج خود است. اگر تا پایان زمان بازی هیچ‌یک از برج‌ها سقوط نکنند، تیمی که بیشترین امتیاز سلامت را داشته باشد، برنده می‌شود.
  • نبرد سفارشی (Custom Battle): همان‌طور که از نام آن پیدا است، می‌توانید در هر حالت انتخابی، با هر تعداد بازیکن و روی هر نقشه‌ای که می‌خواهید، بازی کنید.

توکن تی‌اچ‌جی (THG)

ارز دیجیتال تیتان آرنا، توکن بومی بازی است و موارد استفاده مختلفی دارد، مانند وسیله مبادله، ذخیره ارزش، استیک کردن و رأی گیری.

استیک کردن THG

دارندگان توکن می‌توانند از طریق استیکینگ، THG اضافی دریافت کنند. این بدان معناست که بخشی از دارایی‌های خود را به قراردادهای هوشمند واریز می‌کنند و سهمی از درآمد بازی از طریق درآمد اکوسیستم تیتان آرنا در اختیار سهامداران قرار می‌گیرد. این پاداش همچنین برای ایجاد انگیزه در کاربران برای مشارکت‌های دیگر فراتر از تعامل با بازی طراحی شده است.

رأی‌گیری THG

مدیریت این پلتفرم غیرمتمرکز است و فرآیند تصمیم‌گیری را بر روی پارامترها و پروتکل‌های مهم بازی در اختیار دارندگان توکن می‌گذارد. آنها همچنین می‌توانند در مورد نحوه توسعه بازی در آینده رأی دهند. تعداد توکن های THG آنها همچنین بر وزن رأی آنها در مورد حکمرانی پلتفرم تأثیر می‌گذارد.

منافع بازی THG

مزایای خاصی در بازی تیتان آرنا وجود دارد مانند ارتقا، جعبه‌های جایزه، شرکت در جنگ‌های صنفی و جهانی که فقط مختص دارندگان THG است. همچنین حداقل مقدار دارایی THG برای مزایای مختلف درون بازی فرق می‌کند و این بر اساس عوامل مختلف اقتصادی قابل انعطاف خواهد بود.

پاداش THG

در بازی تیتان آرنا کاربران می‌توانند با مشارکت در مسابقات و رویدادهای ویژه این پلتفرم، THG اضافی دریافت کنند. توکن های THG که به دست آورده‌اند نیز می‌توانند با سایر ارزهای دیجیتال تعویض شوند یا در بازار فروخته شوند.

بازی بلاکچین تیتان آرنا + آموزش کسب درآمد دلاری و معرفی توکت THG

اطلاعات توکن THG

نام توکنThetan Arena Token
تیکر$THG
کل عرضه: ۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ارزش اولیه بازار (بدون نقدینگی)۶۷۲۰۰۰ دلار
استاندارد توکنBEP۲۰ و ERC-۲۰
نوع رمزسودمند، حاکمیت
عرضه در گردشدر حال به روز رسانی…
بلاک چینBinance Smart Chain و KardiaChain

قهرمانان در بازی Thetan Arena

برای شروع بازی، به هر بازیکن یک قهرمان رایگان پیشنهاد می‌شود. در بازی ۳ دسته قهرمان وجود دارد:

  • اساسینز (Assassin): قهرمان اساسینز به عنوان قاتلی بازی می‌شود که می‌توانند وارد مبارزه شوند، با کمبوها دشمنان را از بین ببرید و سپس از منطقه فرار کند. آنها معمولاً سلامت و سرعت حمله کمتری دارند، اما تحرک بالایی دارند.
  • تیراندازان (Marksman): تیراندازان حداکثر DPS را در تیم دارند و در وارد کردن آسیب‌های حیاتی به دشمنان بسیار حیاتی هستند. سلامت آنها معمولاً در محدوده متوسط طبیعی است، همین امر را می‌توان در مورد سرعت آنها نیز گفت.
  • تانک (Tank): قهرمانان تانک سپر کل تیم هستند و با مهارت‌های مناسب می‌توانند تبدیل به تغییر دهنده بازی در مبارزات تیمی شوند. آنها باید صدمات زیادی را متحمل شوند و بنابراین سلامتی آنها حداکثر از این سه مورد است در حالی که حمله آنها عادی و سرعت نسبتاً پایین است.

یکی از مواردی که در خصوص هیروهای تتان آرنا باید به آن توجه داشته باشید، میزان کمیاب بودن هر هیرو است. هیروهایی که دارای مهارت‌های بیشتر هستند، معمولاً کمیاب‌ترند. هیروها بر اساس کمیاب بودن به سه گروه معمولی (Common Hero) و حماسه (Epic Hero) و افسانه‌ای (Legendary Hero) تقسیم می‌شوند.

بازی بلاکچین تیتان آرنا + آموزش کسب درآمد دلاری و معرفی توکت THG

تروفی کلاس (Trophy Class) چیست؟

تروفی کلاس در واقع نشان می‌دهد که شما در استفاده از یک هیرو چقدر مهارت دارید. تروفی کلاس از H شروع شده و تا SS ادامه پیدا می‌کند. هر چه درجه هیروی شما بالاتر باشد، قدرت مهارت‌هایی که استفاده می‌کنید بیشتر خواهد بود. برای ارتقای تروفی کلاس هم فقط کافی است در رقابت‌های بیشتری شرکت کنید و تلاش نمائید که برنده باشید.

بازی تیتان آرنا یکی از جدیدترین بازی‌های کریپتویی است که توانسته در مدت کوتاهی پس از عرضه، به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند. این بازی دارای ویژگی‌هایی است که آن را به یکی از جذاب‌ترید بازی‌های ارز دیجیتال برای بازیکن‌ها تبدیل کرده‌اند. تیم توسعه دهنده بازی قصد دارند به مرور حالت‌های بیشتری را برای آن عرضه کنند و همچنین هیروها و آیتم‌های متنوع‌تری را در اختیار بازیکن‌ها بگذارند. بازی تیتان آرنا می‌تواند شروعی خوب برای افرادی باشد که می‌خواهند به حوزه ارز دیجیتال و بازی‌های کریپتوکارنسی ورود کنند.

پشتیبان آنلاین