دسته بندی خبر

رشد شدید لونا کلاسیک

دلیل رشد ارز لونا کلاسیک چیست ؛ تا کجا رشد قیمت LUNC ادامه دارد؟۱۴۰۱/۰۶/۱۵توجه: این مقاله یک پیشنهاد...
avatar
نویسنده
تاج کوین
post

رشد شدید لونا کلاسیک

 

دلیل رشد ارز لونا کلاسیک چیست ؛ تا کجا رشد قیمت LUNC ادامه دارد؟

۱۴۰۱/۰۶/۱۵

توجه: این مقاله یک پیشنهاد مالی نیست!

در حالی که بازار کریپتوکارنسی طی دو هفته گذشته صرفا در حال رنج زدن و حتی گاهی خونین بوده است، تنها طی روز گذشته رمزارز لونا کلاسیک (LUNC) بیش از ۳۰ درصد رشد کرد و اگر این رشد را طی سه روز گذشته بررسی کنیم این عدد به حدود ۱۰۰٪ میرسد! اما دلیل سبز بودن این کوین در بازار بی رمق این روزها چه بود؟ آیا این رشد ادامه دار خواهد بود؟ بیایید تا با هم در این مقاله دلایل تکنیکال و فاندامنتال رشد ارز دیجیتال لونا کلاسیک را به طور دقیق بررسی کنیم.

بررسی دلایل فاندامنتال LUNC

بر اساس بررسی‌هایی که تیم تحلیلگر تاج کوین انجام داد متوجه اتفاقات ویژه‌ای در این حوزه شدیم. طبق وب سایت آنچین LUNCPenguins که اطلاعات فاندامنتالی مثل تعداد توکن‌های سوزانده شده و هولدرهای لونا کلاسیک را به طور زنده منتشر می‌کند حدود ۰۰۰’۰۰۰’۵۴۸’۳ توکن LUNC تا به الان سوزانده شده که این عدد در حال افزایش است. در عکس زیر به ترتیب پلتفرم‌هایی که بیشترین توکن سوزی را برای LUNC داشته‌اند را مشاهده می‌کنید:

 

تعداد لونا کلاسیک سوزانده شده

زمانی که توکنی سوزانده می‌شود، عملا از چرخه در گردش خارج شده و باعث می‌شود کوین مذکور به اصطلاح کمیاب‌تر شود. طبیعی است که هر چه یک کوین کمیاب تر شود و عرضه ‌اش کاهش یابد، قیمتش بالاتر می‌رود.

نکته دیگری که بر کاهش عرضه یک کوین تاثیر می‌گذارد تعداد کوین استیک شده است. کوین‌هایی که استیک (STAKE) می‌شوند در استخر نقدینگی قفل شده و عملا از دسترس خارج می‌شوند. پس قاعدتا این عمل هم کوین را کمیاب‌تر و در عوض گرانتر می‌کند. 

نکته جالب اینجاست که استیکینگ لونا کلاسیک به تازگی مجددا فعال شده است و طبق اخباری که به دست آوردیم بیش از ۵۰۰ میلیارد توکن لونا کلاسیک طی روزهای گذشته استیک و قفل شده است که این عدد به شدت قابل توجه است. نمودار موجود در تصویر زیر گویای همه چیز است!

تعداد توکن های استیک شده لونا

و در نهایت دلیل دیگری که در حوزه فاندامنتال می‌توانیم برای رشد لونا کلاسیک مطرح کنیم، معرفی طرح مالیات ۱.۲ درصدی بر همه‌ی تراکنش‌های آن است 

بررسی دلایل تکنیکال لونا کلاسیک

توجه: این مقاله یک پیشنهاد مالی نیست!

از مباحث فاندامنتال که بگذریم نمودار قیمت لحظه‌ای لونا کلاسیک شرایط ایده‌آلی را پشت سر گذاشته است و اگر با مباحث ابتدایی پرایس اکشن و تحلیل تکنیکال هم آشنا باشید می‌توانید الگوهای صعودی مانند شکست صعودی مثلث، پرچم صعودی و… را در آن بیابید. برای نمونه ما الگوی مثلث را در تایم فریم ۴ ساعته نمودار LUNC/USDT برایتان کشیده‌ایم. همانطور که می‌بینید این الگو را به بالا شکسته است که پس از آن رشد اتفاق افتاده است.

 

همچنین اندیکاتور Stoch RSI به ما نشان می‌دهد که در روزهای گذشته قیمت لونا کلاسیک در کف ترین حالت ممکن بوده و هم اکنون رشد خوبی را داشته است. 

اما این رشد تا به کجا ادامه خواهد داشت؟

طبق مثلثی که کشیده‌ایم و تارگتی که پس از شکست دارد این ارز هدف خود را (۰.۰۰۰۳۵ دلار) زده و در حال حاضر از تارگتش هم حتی بالاتر رفته است.

به دلیل شرایط احساسی و فاندامنتالی که بر این کوین حاکم است ما هیچگونه توصیه مالی‌ای نمی‌توانیم به شما داشته باشیم، تنها می‌توانیم بگوییم که این کوین اهداف و رشد خود را طی این چند روز داشته است و شاید محدوده قیمت ۰.۰۰۰۵ دلار محدوده آخر رشدش باشد، اما باز هم شرایط فاندامنتال خیلی خیلی در دنیای کریپتوکارنسی ها موثر است و باید هم از نظر تکنیکال و فاندامنتال اخبار رمزارزها را دنبال کنید.

 

همچنان که در گذشته بازار دیده‌اید کوین ها حرکات غیر قابل پیش بینی زیادی را از خود نشان داده‌اند. پس کاملا محتاط باشید و ترس از دست دادن نداشته باشید؛ بلکه منطقی سرمایه گذاری کنید. فرصت در بازارهای مالی بسیار است و اگر به دور از طمع و احساس معامله کنید قطعا سود خواهید کرد.

پشتیبان آنلاین